Familjen tajkon

Publicerad 2012-10-25 12:28:00 i Allmänt,

Här hemma har det nu i snart två veckors tid sett ut som ett riktigt tajkonhem, har nämligen gjort om och håller fortfarande på att göra om uterummet, nya fönster, nytt golv ska läggas och så vidare... Vilket betyder att alla möbler som en gång stod där ute står i vardagsrummet, en extra soffa, ett stort skåp, matbord och blommor.. Ja det ser ju ut som det gör! Skönt när det blir klart där "ute" sen. Och mitt i detta sitter jag och pluggar, har tröttnar på min trånga lilla hörna i mitt rum där det för den delen också ser helt tajkon ut!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela