Fredagen

Publicerad 2012-10-06 11:12:27 i

Igår blev det plugg i alla fall halva dagen, sen åkte jag direkt upp till Huvudstaden för att träffa en barndomsvän! Vi hade tänkt gå ut och käka middag men blev istället att köpa hem superstora pizzor från Birkastan pizzeria och se på en film!
Åkte sedan hem till min kärlek för att mysa lite, tog en sväng med nya bilen eftersom jag inte åkt den ännu och en film till som jag såklart somnade till. Ja jag var trött!
Firade Kanelbullens dag en dag i efterskott igår också då jag glömde bort att äta bullen i torsdags när jag hade köpt den, haha! Man blir verkligen förvirrad av att plugga för mycket...
En bulle med rosa pärlsocker, några kronor skänktes till Rosa Bandet när man köpta dem bullarna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela