HUR ?

Publicerad 2012-10-23 13:23:17 i Allmänt,

Ja det är den stora frågan, HUR skrivs en diskussion ? I vilken ände ska jag börja i, vilket upplägg ska jag ha ? Eh ja det står still här och har precis varit ute på en snabbis fotosession med mig själv, hittade min systemkamera och blev så sugen... Var länge sen jag fotade och nu när jag gjort det igen så är det ju banne mig kul! Måste öva mer så jag blir bättre, är verkligen urusel. Jaja det inläögget tog ju en helt annan vändning än jag tänkt. Det kanske kvittar. Hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela