Hypnotisören

Publicerad 2012-10-11 00:15:00 i Allmänt,

Kärleken min ville så hemskt gärna gå på bio och se just Hypnotisören och visst kunde vi det tyckte jag.. Tills min mor berättade att den kanske kunde vara lite otäck. Knäppt av mig att jag inte hade kollat vilken genre den hade då jag verkligen ogillar läskiga filmer. Smsade och sade att jag inte kunde sen filmen då den säkert skulle vara läskig, det är ju trots allt en Drama/Thriller. Men följde med ändå på ett villkor - att han skulle hålla mig i handen hela filmen! Vilket han gjorde tills jag började studsa runt på biostolen då det var alldeles för nervigt i filmen, hyperventilerade och myror i brallan. Hej mes! Lever mig in i filmer på tok för mycket. Tror ju nästan jag kan trolla själv och flyga på kvastar efter att ha kollat på Harry Potter (som är mina favoritfilmer alla 7)... Nu hoppas jag att jag slipper mardrömmar nu när jag ska sova själv också.
 
Filmen var bra, mycket spänning. Säkert bara jag som tycker den är läskig. Jag skrattade till och med vid några tillfällen. Se den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela