Invigning av Friends Arena

Publicerad 2012-10-27 15:10:49 i Allmänt,

Ikväll ska jag på invigningen av Friends Arena med mor, far, lillasyster, mormor och morfar. Ja nästan hela familjen! Det ska bli spännande och väldigt roligt. Det är väldigt många välkända artister som ska medverka i invigningen som heter "Svenska Ögonblick" och är gjord av Colin Nutley. Artisterna som ska vara med är; Roxette, Tomas Ledin, The Hives, Icona Pop, First Aid Kit, Loreen, Tommy Körberg, Agnes, Kalle Moraeus, Danny Saucedo, Mustasch, Sven-Ingvars, Rikard Wolff, Peter Mattei, Orphei Drängar, Sofia Jannok, Eagle Eye Cherry, Kristina från Duvemåla (solister ur Svenska Teatern i Helsingfors uppsättning) och Norrköpings symfoniorkester under ledning av Hans Ek.
 
Ja jag tror att det kommer bli en bra show och en bra kväll! Kanske går ut på krogen efter detta för att säga hejdå till min Skåning som åker till Australien på obestämd tid på måndag...
 
Jag har under dagen laddat inför kvällen med plugg, som jag precis har avslutat. Nu är det dags att börja göra sig i ordning för kvällen, en dusch är verkligen på sin plats!
Ha en bra lördagkväll gott folk :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela