Lättnad

Publicerad 2012-10-19 15:13:20 i Allmänt,

Hemma från skolan och Nyköping med en enorm lättnad! Idag var första gången tror jag som vi fick riktigt bra handledning och verkligen fick svar på det vi behövde, vi fick även veta att nu när vi gjort om vår analys så blev den så mycket bättre än innan och nu är det bara köra på och skriva resultat och diskussion! Den ilskan vi båda känt mot handledarna är nästan som bortblåst (men kommer ändå meddela kursansvarig då vi varit mycket missnöjda). Att det kunde vända så fort visste vi inte men nu är det 12 dagar (okej nästan bara 10-11) dagar kvar tills hela C-uppsatsen ska vara klar, får se om vi hinner annars ser vi till att bara få den färdigt och gå upp och opponera på det andra slutseminariet. Det spelar egentligen ingen roll, vi vill bara bli klara och att vi ska vara nöjda med vårt arbete!
 
TACK Emelie för en mysig snabblunch, längtar tills jag får komma hem till er nya villa och träffa dig en lååååång stund! <3
 
Den otroligt korta skönhetssömnen börjar ta ut sin rätt, men jag ska ändå sätta mig och försöka skriva några rader och korrigera småfel i själva uppsatsen!
Trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela