Myskväll blev till sovkväll..

Publicerad 2012-10-26 23:49:52 i Allmänt,

Jag var supertrött när jag hämtade lillasyster i stallet och var så trött att jag nästan skulle somna framför ratten, inte ok! Vi kom hem dukade upp för lite myskväll såg klart en film som gick på tv, började titta på en annan som började strax efter och på två röda så sov lillayster... Jag har nu plöjt igenom filmen, tänt en brasa och börjat titta på en annan film... Vad hände med min trötthet? Ja vi bytte helt enkelt plats på den tror jag. Nåväl. Kolla igenom C-uppsatsen så här mitt i natten är väl helt normalt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela