Nattuggla

Publicerad 2012-10-18 00:45:21 i Allmänt,

Har verkligen blivit en nattuggla, eller nattpluggare senaste tiden. Märkligt tycker jag. Men alla ändrade och konstiga vanor jag har för mig nu för tiden skyller jag på C-uppsatsen. Känner mig inte riktigt som en människa och det är sällan jag känner att jag har tagit paus från plugget, för det är tydligen en process att skriva ett examensarbete. Hjärnan slutar inte arbeta med uppsatsen förrän den är klar och betygsatt. Inte undra på att jag blir senil som en gammal tant och får konstiga vanor och blir förkyld. Nu ska jag banne mig krama kudden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela