Nerver ending story

Publicerad 2012-10-15 20:45:39 i Allmänt,

Har visst glömt blogga sedan igår morse, har varit annat att tänka på som ni vet! Igår kväll fick jag träffa pojkvännen det var mys! <3
Stadsbiblioteket besöktes även idag, två sjuklingar som satt och pluggade, men gjorde en hel del färdigt så vi blev inte så långvariga som jag hade trott innan.. Ändå känns det som att det är lång väg kvar, alltså en nerver ending story...
Har segat framför tvn hela eftermiddagen, lagat middag och nu hemma hos pojkvännen igen... Förkylningen håller i sig, hoppas den gr med sig snart! Kraaam

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela