Nytt i garderoben

Publicerad 2012-10-11 00:03:00 i Shopping,

Jag är makalös! Jag gick in i en affär kom därifrån med en påse med tre grejer i. Jag brukar oftast komma ut med en påse från de affärerna jag går in på.. Lite ofta kanske men jag har som ursäkt att jag precis rensat ut massa gammalt från garderoben och behöver lite nytt och fräscht, vem behöver inte det liksom ?!?
Jag gick från MQ med en benvit blus, ett par örhängen och en superfin Bondelid kofta - och vet ni vad? ALLT var på rea! Tadaaa, jag är expert på REA-shopping. Kan slå vad om att hälften av det som hänger i min garderob har blivit inhandlat på någon sorts rea...
 
Min kära syster som så snällt ställde upp som fotograf och bilderna är tagna med Ifånen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela