Ont i baken

Publicerad 2012-10-20 17:02:46 i

Får trycksår i sacrum av att sitta och plugga så här många timmar, stolen blir efter ett x antal timmar otroligt plågsam och hård. Spelar ingen roll hur jag sitter, gör de inte ont i sacrum gör det ont på sidan då jag sätter mig på sniskan för att faktiskt inte dra på mig ett trycksår... Tror inte risken är så stor men helskotta så ont man får i baken!
Har skrivit en del och även hunnit kolla på EM i truppgymnastik och sett de Svenska damerna ta hem ett silver. Roligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela