Opassande!

Publicerad 2012-10-12 23:57:44 i Allmänt,

Under eftermiddagen/kvällen har en förkylning kommit och knackat på dörren och brutit sig in i min näsa och bihålor. Helt plötsligt sitter jag här och snorar och är jätteförkyld, vilket är hemskt oppassande just nu. Jag har så mycket annat göra och tänka på så en förkylning var det sista jag önskade mig just nu! Jaja än så länge är den inte ett hinder... Men det kommer att komma (det är jag helt säker på)! Blir ingen visit på Stadsbiblioteket imorgon då D fortfarande är febrig så vi kör på en hemmadag och hoppas på att vi kan ses på söndag istället!
 
Nu ska jag krama kudden, har hört att det är en väldigt bra medicin!
God natt, KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela