Sen kväll det blev...

Publicerad 2012-10-02 00:24:38 i

Vad gör jag egentligen uppe nu?! Jag som nästan aldrig orkar hålla mig vaken långt efter klockan 22 om kvällarna är oerhört förvånad över att ögonen fortfarande hålls öppna! Sitter och pular med C-uppsatsen så här mitt i natten och hjärnan är ju inte på topp så det går långsamt, men den delen vi än så länge har skrivit ska ju skickas in imorgon kl 08:00 så tänkte att jag kanske kunde knåpa ihop så mycket som möjligt för att sedan få feedback på det vid nästa handledarträff nu i veckan... Får se det kanske bara bli flummflummigt istället! Borde nog satsa på att gå och lägga mig innan kl 01 i alla fall. Så det så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela