Söndag morgon

Publicerad 2012-10-14 06:00:56 i Allmänt,

Sov så skönt så jag fattade inte att det var dags att kliva upp när första larmet ringde fem i fem. Puh. Klockan fem ringde det igen och då var det bara att kliva upp på en gång. Kom på en ny lösning till min frukost som jag äter på tåget, att ha te i en vattenflaska! Varför har jag inte tänkt på det innan liksom?! Termosmuggar och jag är inte riktigt vänner och dem vi har hemma läcker såå den här lösningen kommer jag köra på fler gånger, kan till och med värma händerna så här i kalla tider :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela