Träning och Pad Thai

Publicerad 2012-10-08 19:02:05 i Allmänt,

Har varit på gymmet och tränat mina ben, kände att jag behövde det då jag har lite eller ganska mycket känningar från mitt opererade knä.. Vaknade till och med inatt av att det värkte så, tänkte att det kanske började göra ont då jag har varit dålig på att träna men har efter dagens benpass konstaterat att så är nog inte fallet!
Kom hem och middagen var klar, mamma hade gjort hemmagjord PadThai med ris. Det var gott. Nu är jag mätt och ska duscha sen leka frisör och färga mammas hår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela