Biaaatch!

Publicerad 2012-09-18 08:37:29 i Allmänt,

Kommer till tåget och fick veta i förväg att det var smockfullt på tåget och att jag och min vän inte kunde sitta bredvid varandra.. Väl på tåget så finns det en plats i sittgruppen bredvid min vän varpå jag väljer att sätta mig där... Hon som satt bredvid den tomma platsen tyckte inte alls jag skulle sätta mig där för hon passade sin plats till sin kompis som skulle kliva på nästa station ? "Nehe hörrudu, här paxas inga platser min vän sitter där (pekar på andra sittgruppen) så jag tänker sitta här!" "då kunde väl hon ha paxat en plats till dig.."
Herregud reservera platser om det är så viktigt att sitta exakt bredvid din kompis!!
Morgonbitchen i mig kom fram. Trevlig tisdag gott folk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela