Turkiet resan.

Publicerad 2012-09-11 17:25:00 i Allmänt,

22a augusti - 30 augusti var jag i Turkiet på Bodrumhalvön, en oerhört välbehövlig resa efter en lång jobbsommar med min underbara pojkvän. Åkte även med min syster hennes sambo och min systerson och syrrans kompis med sambo och två barn. Vi bodde dock på olika  hotell så jag och pojkvännen bodde själva på ett hotell. Det var faktiskt väldigt skönt!
De flesta dagarna låg vi bara vid poolen och solade och badade, på kvällarna gick vi in till Gümbet som var närmsta staden och shoppade och kollade in alla uteställen :) Vi var även på turkiskt bad/hamam, en häftig upplevelse. Men kändes som att man behövde kämpa mer än någonsin för att få solbrännan att fastna. Men blev efter veckan sommarfräschbrun :) Alltid något!
En av dagarna åkte vi på en båttur, vi stannade fyra gånger och badade från båten förutom en gång då vi stannade till vid Camel Beach och badade från stranden. Hur häftigt som helst att bada från båten och kunna se fiskarna simma under fötterna och det var superfint vatten!
Dagen innan vi åkte hem var vi på en jättestor marknad/basaar inne i Bodrum där vi shoppade loss en hel del!
 
Bildbomb. Enjoy!


En underbar resa !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela