Arbetsintervjuer

Publicerad 2013-02-08 16:13:00 i Allmänt,

Har nu på två dagar varit på 3 arbetsintervjuer! Rätt galet men spännande att få insikt inom olika områden vad de pysslar med på sina vårdavdelningar. Den sista intervjun jag var på idag har känts bäst hittills, har två stycken nästa vecka innan jag ska fatta beslutet om min sommar och framtid! Har även blir tillfrågad att jobba där jag jobbade i somras, men nackdelen är den långa pendlingsvägen och som det ser ut nu ingen möjlighet till förlängning. Så jag får se vad som känns mest rätt i slutändan!
 
I helgen väntar VFU, passade på att ta en helg när S också jobbar så slipper vi gå om varandra. Kvällen blir lugn med film och jag är sugen på att dricka rödvin och äta chips... Känner mig lagom urladdad på energi efter två dagar med intervjuer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela