BOKAT

Publicerad 2013-02-18 19:19:31 i Resor,

 
I Mars månad åker jag och Bästisen till London för att hälsa på en nära vän till oss som är Au Pair där. Blir en shoppinghelg med lite annat nöje också. Det ska bli väldigt roligt och hoppas att det har blivit lite vår i luften när vi är där och hoppas vi slipper undan regnet. Resan bokade vi redan i början på Januari men idag har vi bokat Hotell. Blir ett hotell vid Hyde Park, alltså väldigt centralt och nära in till stan!
 
Det ska bli en kul weekend-resa och bra med lite avkoppling från det hektiska studentlivet!
London here we come :)
En vacker bild på Shrek och mig inne på Madame Tussauds, London 2009.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela