Check!

Publicerad 2013-02-18 19:10:44 i Allmänt,

Nu är en av alla obligatoriska uppgifter avklarade för den här terminen, första seminariet som var kopplat till psyk-placeringen. Det gick finfint trots att man (jag) alltid stressar upp sig på tok för mycket inför alla dessa seminarier. Skönt att det gick bra, nu är det bara två dagar/pass kvar att göra innan denna VFU-period är över. Nästa vecka blir det VFU i Nyköping!
Tiden rusar iväg och snart står jag väl där på Examensdagen!! Som jag längtar :)
 
Hade tänkt gå på BodyPump ikväll, med det passet och alla andra intressanta pass var fullbokade. Tråkigt men då får jag istället tid till att koncentrera mig på omtentan som jag ska skriva på torsdag... Heja heja! Träna får jag göra imorgon istället.
 
Hoppas Du fått en bra start på veckan!
 
Bjuder på en härlig sommarbild i detta gråa och trista väder...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela