Flåsigt och svettigt

Publicerad 2013-02-03 20:01:40 i Träning,

Jag fick plats på spinningen. Tjohej! Men fy tusan vilken dålig kondis jag har fått... Dock inte så konstigt när jag inte tränat regelbundet de senaste 6 månaderna och dum som jag är tror jag att jag ska kunna ta i lika mycket nu som då.. Ha ha !! Höll på att svimma och mitt mellanmål satt i halsen.. Ja ett klart bevis och en spark i baken på att jag måste och kommer börja och verkligen försöka träna regelbundet trots att jag har en hektisk termin framför mig!
 
Heja heja!
Hoppas DU mår bra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela