Fotvård

Publicerad 2013-02-22 12:00:26 i Allmänt,

Nu på förmiddagen har jag varit på Fotvård för första gången och det var superskönt! Jag är själv dålig att hålla efter mina fötter, varför vet jag inte egentligen, men jag borde definitivt bli mycket bättre på det. Fotvård är i alla fall något jag kommer göra igen, bara för att få lite "professionell" hjälp med att hålla efter förhårdnader och annat dylikt som har en tendens att bildas på fossingarna.
 
Kvällen bjuder på VFU, sista VFU dagen på Psykiatrin. Känns faktiskt otroligt skönt då jag inte varit supernöjd med placeringen. Men lite har jag lärt mig ändå :) Hade tänkt baka men det har inte hunnits med så får bli en chokladask istället bara för att visa lite uppskattning!
 
Solen tittar fram lite titt som tätt vilket är otroligt skönt. Hoppas DU mår bra och TREVLIG HELG!
En bild från fotvården, här med fötterna i ett skönt fotbad... :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela