I en handvändning

Publicerad 2013-02-17 22:45:45 i Allmänt, Shopping,

 

Ibland är humöret fruktansvärt ombytligt, det kan vändas i en handvändning.

Dagen i övrigt har varit bra, jag har varit i Norrtälje med S och hans mamma. Medan hans mamma jobbade var vi upp till S mormor och fikade, det var mysigt! Innan vi lämnade Norrtälje var vi in på GANT Outlet en sväng och därifrån kom jag med en vit skjorta rikare, som jag letat efter en passande vid skjorta som inte är genomskinlig, nu fann jag den :) Jag är nöjd och snart är det dags att krama kudden om jag ska orka med morgondagen som kommer innehålla både VFU, seminarium och så ska jag kontakta eventuella arbetsgivare! Hoppas på att orka med BodyPump passet på kvällen också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela