Lördagsnöje!

Publicerad 2013-02-16 15:42:26 i Allmänt,

 
Ja mitt stora nöje denna lördag är kanske inte så kul som man skulle kunna önska. Det är nämligen plugg inför måndagens seminarium som fyller hela dagens schema tills allt är klart. Ja i alla fall det mesta tänker jag bli klar med!
 
Unnade mig en väldigt lång sovmorgon för ovanlighetens skull och fick vakna upp med mitt hjärta, bättre än så kan det ju inte bli! Nu måste jag tillbaka till avhandlingar och böcker, tjihoo.
Hoppas ni får en toppenlördag!
Bjuder på en gammal instagram bild från December månad. Jag är riktigt dålig på att fota nu för tiden!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela