Måndag och arbetsintervju den 4:e

Publicerad 2013-02-11 09:50:00 i Allmänt,

Idag är det dags för den 4:e arbetsintervjun sedan har jag bara en kvar, än så länge är jag fortfarande ambivalent men kommer inte bestämma mig förrän jag är helt säker. Eller nja, helt säker kommer jag nog inte bli men jag kommer välja ett jobb som kommer gynna framtiden om jag säger så! Och som jag kommer tycka är både intressant, lärorikt och roligt :)
 
Håll tummen! Borde vara expert på arbetsintervjuer efter att ha gått på några stycken ;)
Hoppas DU får en bra dag och en bra vecka!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela