Ny VFU-placering

Publicerad 2013-02-26 19:11:15 i Allmänt,

Har påbörjat min nya placering nu, igår var första dagen och den gav mig blandade intryck. Idag var en bättre dag och gav mig bättre intryck. Jag tror att jag kommer lära mig en hel del, men det är ju inte en vårdavdelning så får ju inte riktigt den biten jag gärna skulle vilja ha. Men, kommer stöta på mycket konstigt och annorlunda och det känns kul!
 
Bor hos en kompis eftersom VFUn är i Nyköping, superkul! Men saknar mitt hjärta, honom får jag träffa på torsdag <3
 
Hoppas du mår bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela