Snuvigt

Publicerad 2013-02-27 19:16:47 i

Jag har börjat bli förkyld! Inte bra, får bara inte bli jättesjuk. Kan inte missa en endaste dag. Kände igår när jag vaknade att det var lite ömt och strävt i halsen, vilket förvärrades under dagen. Köpte bra halstabletter på apoteket, idag har det blivit mer snorigt så idag inhandlade jag en nässpray. Bra att ha om det täpper till ;-)
 
Ska kurera mig i helgen. Har ju nu varit inneboende sedan i måndags och imorgon efter VFUn blir det hemgång. Jag är saknad av mitt hjärta, helt klart! Han längtar nästan ihjäl sig och det gör jag med! Åker tillbaka till Nyköping redan söndag kväll eftersom jag börjar tidigt på måndagen. Det är mysigt att bo här, jag bli omhändertagen väl samtidigt som T's barn får en extra mamma... Hehe!
 
Nä nu måste jag ta tag i den här Folkhälsouppgiften jag ska skriva... Måste passa på medan de andra är på badhuset!
Ha det bra!! KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela