Ångest!

Publicerad 2013-01-17 21:28:00 i Allmänt,

Tenta-ångesten från helvetet är här... Har aldrig varit i tid med mina anteckningar inför tentor men inför den här har jag verkligen varit det, pluggat genom hela kursen osv.. Men det är sååå MYCKET att det går inte att ta in. Jag förstår inte hur skolan tänker med en sån här kurs... Jag får panik! På riktigt! Jag vet inte vart jag ska ta vägen.... Håller tummen imorgon och hoppas på att mina kunskaper ska ploppa fram lagom bra till tentan.
 
Det är ju så märkligt, jag har aldrig varit så förberedd och har aldrig känt att jag kunnat så lite. Den ekvationen går inte ihop för mig... Eller är det så att jag kan mer än var jag tror? Ja det svaret får jag imorgon. Halv 3 på eftermiddagen när tentan startar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela