Den sista!

Publicerad 2013-01-15 18:53:05 i Allmänt,

På fredag smäller det, då är det den SISTA salstentan på hela utbildningen (ja om jag inte lyckas dra på mig en omtenta såklart..) men det kommer vara såå skönt att gå ut från tentasalen just på fredag och det där med tentaskrivning är ingenting jag direkt kommer sakna särskilt mycket! Ja så jag sitter här med ett ton papper om pediatrik, geriatrik och psykatri som jag försöker nöta in.. Om det går bra? Njae, kanske inte som jag hade hoppats på men jag kämpar!!
 
Har spring i benen så ett träningspass på gymmet kanske skulle sitta fint just nu?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela