Det närmar sig!

Publicerad 2013-01-09 18:36:23 i Allmänt,

 
Examinationsdagen närmar sig med stormsteg, om mindre än 5 månader tar jag Examen från Sjuksköterskeprogrammet. Nervositeten och prestationsångesten är ett faktum, undrar hur allt kommer gå men förhoppningsvis bra! Huvudet känns lika tomt som ett eko men så verkar det vara för ganska många har jag hört. Jag vet ju att jag kan en hel del! Nästa vecka är det sista salstentan på utbildningen, hur skönt kommer inte det att kännas ?!?! Puh, väääldigt skönt måste jag säga :)
 
Våren kommer bjuda på 16 veckors VFU, vilket jag ser fram emot något enormt. Det kommer bli KUL men tufft och otroligt lärorikt. Kommer att vara inom psykiatrin, vårdavdelning, äldrevård och primärvård! Ja den här våren kommer gå fort...
 
Jag är för närvarande inne i någon sorts förberedande tentabubbla...
Hoppas DU mår bra!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela