Jag vill känna att jag levt mitt liv

Publicerad 2013-01-04 00:02:50 i

 
Det blev banankaka som serverades i soffan framför tvn, den var väldigt god! Men älsklingen tyckte inte den var lika god som min, men det tycker jag.. Han ville nog göra något han visste jag tyckte om :) Mums! Har kollat på "Så som i himmelen" en underbar film och det är helt omöjligt att inte fälla några tårar titt som tätt..
Nu är det dags att krama kudden och lyssna på motorljud... Här spelas det Forza, live dessutom så sitter och pratar med en kompis på andra sidan Sverige också...
Jag och mitt hjärta på nyårsafton <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela