Äntligen igång!

Publicerad 2013-05-15 21:37:02 i Träning,

Har äntligen, efter två veckors förkylning, kommit igång med träningen. Detta i samband med ny praktikplats som jag nu kan cykla till på ca 15 min à 4 km. Det blir alltså 8 km kondition om dagen!! Igår var jag på gymmet med mamma, sprang 3,5 km på löpbandet, körde lite styrka och idag BodyPump på gymmet. Ja och sen dom där 8 km cykling... Känns som att jag är på G! Men ska man springa Vårruset om 2 veckor är det bäst att ladda ;-)
Sen vill jag gärna komma i någon snygg Examensklänning till den 7e juni :)
 
Hoppas DU mår bra!
 
Bjuder på en gammal träningsbild.. Jag vill ha magrutor!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela