Lättnadskänsla

Publicerad 2013-05-22 23:24:32 i Allmänt,

Idag gjorde jag sista praktikdagen på hela utbildningen. En helt underbar känsla och lättnad. Skönt att slippa vara övertrevlig ;-) hehe.. Nä inte för att jag inte är trevlig, men att komma till nya ställen hela tiden där man behöver berätta om sig själv, sin bakgrund, vad man ska göra osv ett hundratals gånger gör att man blir ganska less till slut. Nu känns det som att jag kan slappna av och verkligen vara jag och koncentrera mig på det som komma skall, inskolning som Leg. Sjuksköterska. Tröttnar inte på att säga detta, haha, men jag är såå stolt över mig själv och det är sällan jag är det så nu tänker jag njuta av de kommande veckorna och verkligen vara, just det, STOLT!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela