Nässkölj

Publicerad 2013-05-05 10:43:00 i Allmänt,

Ja det låter kanske märkligt och lite äckligt, men vilken bra grej !! Rensar näsan och bihålorna bättre än nässpray och det känns som att förkylningen faktiskt blir lättare och försvinner fortare och då har jag bara sköljt näsan 3 (!!) gånger ;-) Absolut något man borde införskaffa om man besväras av täppt näsa eller förkylningar.
Med hjälp av denna hoppas jag på att bli frisk från min förkylning som vandrat mellan hals, näsa och luftrör.. I veckan vill jag kunna träna igen!!
 
Så här ser den ut och tekniken är enkel!
(Bild lånad från google.se)
 
Hittade även en sida som berättar lite om nässköljning kika in här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela